Tuesday, March 8, 2011

Perasaan Anda

Bila tgk pada tajuk mst korang kate aduh jiwangnye minah nie...kan kan kan...
hikhikhik...xde la jiwang,sbnarnye ain nk tny korang (utk pompuan je eii) ape perasaan korang bile ade org berani pegang korang...(xplu pegang penuh,cukup skadar mcuit bahu korang dah tue die bole gelak plk..) aduh skit ati x??
berani2 aja die megang kamoo ya..kurang ajar namanya tue kn...aduh bikin panas ati nie..(eh silap loghat la plk)perasan.....

xde la yg ain mksudkn nie adlh bila mana org laki yg bkn muhrim kite brani2 pegang kite.. kononye dgn niat nk bgurau..(agak2 la nk bgurau..) gurau ngan mulut dh la jgn smpi tangan naik skali...amboi bila mse bg permission bole gurau smbil pegang2...tahu x anda wahai kaum adam bole jatuh saham kmi nie tau bila korang pegang nie.....
panas btol hti ain bila tgk org lelaki yg xpndai nk hormat org pmpuan nie.Nak sentuh ikot slumber badak die je...rse2 ain badak lebih sopan dari die..(cume badak air la kowt kurang sopan coz bila menguap xtutup mulut kan kan kan..)wawawa...

Korang wahai kaum adam,nie ain nk tny ckit...mesti korang xnk bla ade org dh pegang bkl isteri korang kn so korang jgn la pndai2 mulaknnye plk..ape ingat org pmpuan nie mainan ke?bila nak ambik pastu dh bosan cmpk je...konon nk cri istri yg alim2,solehah,tutup aurat lg... please la!!!!!
jgn mimpi la nk dpt yg sempurna tue..ingat jnji Allah,lelaki yg baik akn mndapt pmpuan yg baik dan lelaki yg sebaliknye akn mndapat pmpuan yg sbaliknye...so adilkan...

So entry kali nie xde la nk push org laki or smack-down korang..Just nk luah je ape yg ain rse...tp kalu ad sape2 yg terasa seperti ank pnah tpacak ats dahi nsb la...huhuhu....xde niat pn nk skitkn ati korang (tpkn atleast ain bg jln slmt utk korang cre nk mlyan pmpuan dgn lbh sopan kn..) so xde marah2 kn....cool sudah...buat mcm biase,xde ape2 blaku....hikhikhik..daaaaa...

8 comments:

iz @ aako89 said...

sape sentuh ko ain,ak nak sentuh dier lak..ish3..

Anonymous said...

ak bce pun ak geram ain...hahaha....xpatut xpatut... peace no war

Anonymous said...

lelak x bleh d persalahkan jugak kerna ppuan pon ada shear dlm hal ini. bla ppuan x hormat pd dr sndri maka lelaki akn ambil kesempatan. jd ppuan perlu hormat pd dri sndri n lelaki akn hormat pda ppuan itu.ppuan juga kena jga pakaian kerna paaian yg melambangkan ppuan itu.golongan adammmg lemah dgn godaan wanita n nafsu dlm dri so jaga lah dri supaya x mendorong llaki berbuat kejahatan. maaf yae komen byk nie... sya kawam normihayani

aien_nad said...
This comment has been removed by the author.
aien_nad said...

kwn normi ei: ain tau xsemua llaki bole xpsalahkn..ya ain akui lelaki pn ad yg baik tp ain bckp bdasarkn pnglaman....ain xckp ain bgus pn tp atleast kta kena pndai hormat org kn...tp xpe la pe2 hl pn thanks 4 ur cmment...ain hrgai..

aien_nad said...

Din : mcm tau2 je ko ye...xde la din geng2 opis ak jgk nie...dieorg ingat smue org bole trime gurauan dieorg...ak bkn xleh bgurau tp kalu bab sentuh mnyentuh nie mmg xleh nk trime...agak2 la kn..nk mrah xbole,sindir je la bole ak bg tp still xpham2...

EJA said...

salam tumpang komen ye.. eja setuju dgn ain.. mgg x patut tau diaorg buat mcm tu kami sebagai wanita ada maruah dan harga diri bkn blh pgg dan tinggal cam tu je.. eja setuju sgt2 dgn ayat ain ni tahu x anda wahai kaum adam bole jatuh saham kmi nie tau bila korang pegang nie.....

aien_nad said...

kan...eja kn..ha thanks coz stuju ngan ain huhuhu...korang kaum adam jgn la pnas plk bla tgk kmi pny komen....kmi just bgthu ape yg kmi rse je...